عکس کده

ساخت وبلاگ

فال ، فال روزانه

برای آگاهی از وقایع مهم و جالب پیش روی خود در روز شنبه 1 اسفند ماه 1394 فال روزانه سایت نمناک را بخوانید.

تاریخ انتشار : 1 اسفند 1394

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال روزانه ، فال شنبه 1 اسفند 94

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین فروردین ماه

 امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال شنبه 1 اسفند 94 ، فال شنبه اول اسفند 94

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز میزان فعالیتهای اجتماعی‌تان بیشتر شده است و شاید مجبور شوید بیشتر وقتتان را در اجتماع سپری کنید. حتی اگر دوست داشته باشید بخشی از روز را در خانه بمانید، باز هم نمی‌توانید از تعامل و همکاری با مردم اجتناب کنید. باوجود اینکه شما نمی‌توانید از زیر بار مسئولیتهای شخصی‌تان فرار کنید، می‌توانید با کمتر حرف زدن و بیشتر گوش دادن به خودتان کمک کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال شنبه اول اسفند 94 ، فال نمناک

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز دوست دارید که به دیگران کمک کنید، اما ممکن است توانایی تأثیر گذاری لازم را نداشته باشید. شما به نقطه ای می‌رسید که خودتان رامدام در حال کمک کردن خواهید دید و آرزو می‌کنید که ای کاش قادر بودید از آن موقعیت خارج شوید. ولی خودتان را در موقعیتی قرار داده اید که دیگر امکانی برای عقب نشینی وجود ندارد. پس به پیش بروید و به کارتان ادامه دهید. این دوران آنقدرها هم که شما فکر می‌کنید طول نخواهد کشید، ولی بعد از آن حس خوبی نسبت به خودتان پیدا خواهید کرد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال نمناک ، فال ماه تولد

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین تیر ماه

ماه کامل امروز تضاد کاملی در نشان بیکران شما ایجاد می‌کنند. حتی اگر شما باید به عنوان بخشی از "گروه" باشید مجبور هستید که برای آنکه واقعاهستید بایستید. اما در این کار افراط نکنید؛ با خودتان صادق باشید بدون اینکه لازم باشد که بعدا ساکت شوید. شما الان بین اینکه منعطف باشید یا نه در تردید هستید. تمرین کردن میانه رو بودن تاثیر مثبت و مهمی بر روز شما خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ماه تولد ، طالع بینی

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین مرداد ماه

مشکلات مالی شاید شما را به مسیر سخت و ناهمواری بکشاند که شما را با جنبه‌های منفی وجودتان درگیر کند. شاید شما نیاز شدیدی به مسافرت پیدا کرده باشید، اما شرایطش را ندارید. یا شاید مسئولیت‌های مهم تری در خانه خود دارید. حالا دلیل هر چه باشد به خاطر کارهایی که نمی‌توانید بکنید ناراحت نشوید. در عوض به دنبال راهی باشید که موقعیت محکم مالی خود را تا چند هفته آینده دوباره به دست آورید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 1 اسفند 1394 ، طالع بینی ، فال

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین شهریور ماه

خورشید همچنانکه در مسیر برج جوزا حرکت می‌کند یک هماهنگی معنوی برای شما می‌آفریند. در حالیکه شما بسیار به فعالیتهای شخصی اخیرتان متکی هستید، روزهای هفته مطمئناً برای شما واضح و روشن باقی خواهند ماند. از روابط متقابل شادی که فرصتها برایتان می‌سازند لذت ببرید، برای آنکه این ماه مسائل جدی برای شما بسیار آسان می‌شود.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین مهر ماه

 حتی اگر امروز روز خوبی باشد، ولی شما به راحتی نیت یک فرد دیگر را بد تعبیر می‌کنید. ممکن است که شما معتقد باشید که دیگران از شما حمایت نمی‌کنند، و یا حتی بدتر، به ضرر شما کار می‌کنند، و برای این باور خود دلایلی هم داشته باشید. اما دلیل این کار این است که شما از تسلیم شدن می‌ترسید. برطرف کردن سستی‌های خودتان مهم‌تر از تسلط داشتن بر افراد دیگر است.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین آبان ماه

 هم اکنون شما در نظر دارید با یکی از دوستان خیلی صمیمی‌تان همکار شوید. باوجود اینکه شما همیشه اولین کاری که می‌کنید این است که سفره دل خود را باز می‌کنید! اما الان عقلانی نیست که این کار بکنید و بهتر است تا موقعی که موقعیت را خوب ارزیابی نکرده‌اید این کار را نکنید. صبر و شکیبایی موهبتی است که به شما عطا شده است، پس انقدر عجله نکنید!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین آذر ماه

 شما احساس می‌کنید اگر روی یک سیم فشار قوی گردش کنید، ممکن است جریانات الکتریکی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای که صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فکر می‌کنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد که  همه جا تاریک می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید که لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممکن است وسوسه شوید که این جریانات پی در پی را کنترل کنید، اما باید برای این کار وقت خود را هدر دهید. زمانیکه شما واکنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و کنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اکنون این است که در پایان هر کاری که انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین دی ماه

 اگر شما یک شریک شغلی دارید، ممکن است پای شما را به موقعیت آشفته‌ای بکشاند و شما به آسانی نمی‌توانید از کار این فرد سر در بیاورید. سر در آوردن از پیچیدگی‌های احساسی یک نفر دیگر کار سختی است، بخصوص زمانی که موقعیت مالی شما در خطر باشد، سخت‌تر هم خواهد شد. اما فراموش نکنید که تفاوت‌های بین شما و یک نفر دیگر در نهایت شاید ساده‌تر از قبول کردن شکاف عمیق بین عقل و احساستان باشد.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین بهمن ماه

امروز می‌خواهید کاری را انجام دهید که می‌دانید بعدها ممکن است از انجام دادن آن پشیمان شوید. پس قبل از اینکه به خاطر هوس و تصمیم ناگهانی خود کاری را شروع کنید، خوب همه جوانب آن را بررسی کنید. خوشبختانه، بدون اینکه بخواهید از قانون همه یا هیچ استفاده کنید آنقدر فرصت انتخاب خواهید داشت که مطمئن باشید تصمیم درستی خواهید گرفت. جانب احتیاط را رعایت کردن به شما این توانایی را می‌دهد که به حد کافی از زندگی خود لذت ببرید. مجبور نیستید بدون جلیقه نجات در عمیق‌ترین دریاها بپرید یعنی در واقع لازم نیست در زندگی خود ریسک کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 1 اسفند 1394 ، فال ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 1 اسفند 1394 برای متولدین اسفند ماه

 امروز شما وقتی که به درخششهای ذکاوتتان پی می‌برید، تاحدی دلسرد می‌شوید، برای اینکه روشهای قدیمی‌تر نسبت به روشهای تندرو‌ای که الان به ذهنتان می‌رسند مطمئن تر هستند. روش شما اینگونه نیست که آزمایش کردن روشهای قدیمی را رد کنید، اما اکنون یک ایده واقعاً خوب می‌تواند شما را به شدت وسوسه کند. سعی کنید که ذهنی بسته نداشته باشید؛ اگر شما هنوز فکر می‌کنید امکانات شما ارزشمند هستند؛ می توانید با اطمینان آنها را مورد کاوش قرار داده و بعداً طبق این امکانات اقدام کنید.

فال روز شنبه 1 اسفند 1394 5/5 1

این مطلب مفید بود ؟
این مطلب مفید بود ؟پسندیدم1نپسندیدم0
نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 310 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:03

تا حالا کیف ماهی دیده بودین؟کیف هایی که در نگاه اول خیلی شبیه به یک ماهی می باشند تا یک کیف.این مدل از کیف ها که بخاطر هزینه بالا و ظرافتشان خیلی کمیاب و انگشت شمار هستند به دست افراد خوش ذوق و هنرمند ساخته می شوند مثل تصاویری که در این مطلب از کیف های مدل ماهی میبینید.

ماهی های زیادی در دریای لوازم تزئینی وجود دارد اما نه این نوع ماهی! طراح ژاپنی تلاش و ساعت های زیادی را برای ساخت این کیف دست ساز به شکل ماهی قرمز صرف کرده است.

ماهی قرمز صدها سال است که بخش مهمی از فرهنگ ژاپن است. مردم ژاپن بر این باورند که ماهی قرمز برایشان شانس، دانایی و قدرت می آورد.

ساخت این کیف های شیک و نمادین دو هفته تا شش ماه زمان می برد به همین دلیل 1000 دلار قیمت دارند.

مدل کیف ، کیف ، کیف ماهی
مدل کیف ، کیف ماهی ، کیف شیک
مدل کیف ، کیف شیک ، کیف جالب
مدل کیف ، کیف جالب ، مدل کیف
مدل کیف ، مدل کیف ، کیف

مدل کیف ماهی شیک و جالب

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 312 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:38

در ادامه بازیهای هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور بازی استقلال و گسترش فولاد تبریز از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

داور: رضا کرمانشاهی کمک ها: آرمان اسعدی و حسین طالقانی

ترکیب استقلال و گسترش فولاد:

استقلال تهران: مهدی رحمتی، محمدرضا خرسندنیا، هرایر مگویان، حنیف عمران زاده، امید نورافکن، امید ابراهیمی، روزبه چشمی، جابر انصاری، فرشید اسماعیلی، محسن کریمی و سجاد شهباززاده
سرمربی: پرویز مظلومی

گسترش فولاد تبریز: داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، محمد نصرتی، محسن حمیدی، امیرحسین کریمی، مگنو باتیستا، لئوناردو پیمنتا، محمدامین درویشی، داریوش شجاعیان، محمد ابراهیمی
سرمربی: فراز کمالوند

استقلال و گسترش فولاد ، فیلم خلاصه بازی استقلال و گسترش فولاد ، بازی امروز استقلال

نتیجه زنده بازی

استقلال    0    -     0    گسترش فولاد

در حال بروزرسانی می باشد...

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 353 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:38

در اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو 206 در محور شاهرود - میامی چهار نفر از جمله فاطمه و زهرا مهدوی نیا، از کارکنان سازمان صدا و سیما جان خود را از دست دادند.

مادر و خواهرزاده این دو همکار، دیگر جانباختگان این حادثه دلخراش بودند.

پیکر جانباختگان این سانحه پنجشنبه در زادگاهشان روستای صدخرو سبزوار به خاک سپرده شد و فردا نیز مراسم ترحیم در مسجد جامع صدخرو برگزار می شود.

خبرنگار صدا و سیما ، خبرنگار شبکه خبر ، فاطمه مهدوی نیا

سروان علی فیض منش، جانشین فرمانده پاسگاه پلیس بین راهی شاهرود میامی علت حادثه تصادف را عدم توجه به جلو و ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه ناشی ازخستگی وخواب الودگی راننده خودرو 206 اعلام کرد که باعث انحراف به چپ و واژگونی شد.

این سومین حادثه رانندگی منجر به فوت در یک هفته اخیر در این مسیر بود.

سردار موسی امیری، جانشین رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی کشور، امروز اعلام کرد سالانه 17 هزار نفر در جاده های کشور به دلیل تصادف جان خود را از دست می دهند.

سردار امیری افزود: سالانه 300 هزار نفر در سوانح و تصادف های جاده ای مصدوم و معلول می شوند و این آمار بیانگر این است که ما در زمینه پیشگیری از وقوع تصادف های جاده ای بسیار ضعیف عمل کرده ایم.

خبرنگار صدا و سیما ، فاطمه مهدوی نیا ، زهرا مهدوی نیا

خبرنگار صدا و سیما ، زهرا مهدوی نیا ، تصادف دلخراش

خبرنگار صدا و سیما ، تصادف دلخراش ، تصادف خبرنگار شبکه خبر

مرگ خبرنگار شبکه خبر ، عکس و جزئیات مرگ فاطمه و زهرا مهدوی نیا خبرنگار شبکه خبر

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 323 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 18:38

امیر تتلو بعد از انفجار مهیب ترکیه

امیر تتلو خواننده پر حاشیه رپ ایران از انفجاری مهیب در ترکیه جان سالم به در برد او با انتشار عکس خود و اردشیر احمدی در ترکیه از شانس خود در هوا نرفتن از بمب گذاری ترکیه که به کشته شدن چندین نفر انجامید گفت و نوشت :

«میخواستم دعای شب رو بزارم اما اینجا بمب گذاشتن و اینترنت قطع شد تا همین الان. همین بغل ما گذاشتن! شانس آوردیم نرفتیم رو هوا. واقعا بعضی وقت ها بهم ثابت میشه که خدا واقعا هوامو داره و و واقعا هیچ جا امنیت کشور خوبمون را نداره! دم مسولینی که امنیتمون را برقرار میکنن گرم.»
چهارشنبه شب، انفجار یک خودروی بمب گذاری شده نزدیک ماشین های نظامی در پایتخت ترکیه 28 کشته و 61 زخمی برجای گذاشت.

امیر تتلو ، امیر تتلو در ترکیه ، اینستاگرام امیر تتلو

پست امیر تتلو بعد از انفجار ترکیه

خوش شانسی امیر تتلو در انفجار مرگبار ترکیه + اینستاپست

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 315 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:16

مرز یونان ، تصویر روز ، عکس روز

عبور خودروی نظامی از حصار مرزی یونان

پاندا و عروسکش ، عکس روز ، عکس روزانه

بازی بچه پاندای 6 ماهه با عروسکهایش - چین

مسابقات تور دوچرخه سواری ، عکس روزانه ، عکسهای روزانه

تور دوچرخه سواری عمان 2016

کارگر کشتی سازی ، عکسهای روزانه ، pictures of the day

عکس کارگر کشتی سازی در لحظات استراحت ما بین کار - بنگلادش

مسابقات طناب کشی ، pictures of the day ، تصاویر

نمایی از مسابقات جهانی طناب کشی در هلند

نخست وزیر انگلستان ، تصاویر ، تصویر روز

نخست وزیر انگلستان هم استقلالی شد!!!

فروشنده دوره گرد ، تصاویر ، تصویر روز

روشنده دوره گرد حوله در جاکارتا - اندونزی

موج سواری سگها ، تصاویر ، تصویر روز

قهرمان موج سواری استرالیا در حال آموزش به سگهایش

اعتراض رانندگان تاکسی ، تصاویر ، تصویر روز

اعتراضات پرسروصدای رانندگان تاکسی در اسپانیا

امتحان تانک جدید کره جنوبی ، تصاویر ، تصویر روز

تست و آزمایش تانک نظامی کره جنوبی در منطقه ی آموزشی

نمایش دختران مکزیک ، تصاویر ، تصویر روز

جشن دختران با لباس پروانه ای در مکزیک

فشن شوی سگها ، تصاویر ، تصویر روز

یکی از عجیب ترین سگهای فشن شوی سگها در غرب 

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 424 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 14:15

علی شریفی عزیز، بازیگر و چهره آشنای بسیاری از اهالی سینما و تلویزیون، صبح امروز 1394/11/29 درگذشت.

علی شریفی ، درگذشت علی شریفی ، مراسم تشییع علی شریفی

علی شریفی بازیگر سینما و تلویزیون

مراسم تشییع پیکر وی ساعت 9 فردا صبح جمعه 30 بهمن ماه از مقابل درب منزل مرحوم واقع در نظام آباد، خیابان گرگان، خیابان فتحنایی، کوچه شیرین اصفهانی، انجام خواهد شد.

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 338 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 3:32


فال روزانه ، فال روزانه

برای آگاه شدن از وقایع ژیش روی خود در روز جمعه 30 بهمن 1394 فال روزانه نمناک را بخوانید.

تاریخ انتشار : 30 بهمن 1394

بازدید : 111 نفر


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، حس ششم

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین فروردین ماه

دومین خانه شما یعنی خانه اصول کاربردی و دهمین خانه تان یعنی خانه حرفه و شغل با هم تعامل و همکاری داشته و برای شما در مراحل کاریتان سود و منفعت به همراه خواهند داشت. شما نتیجه کار سخت خود را خواهید دید و آن می تواند افزایش چک حقوقی تان و یا حداقل قولی برای افزایش حقوق باشد. اما زیاد هم روی شانس خود حساب باز نکنید! فقط با نگرش و طرز فکر مثبت جلو رفته و ببینید که چه اتفاقی می افتد.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 30 بهمن 1394 ، حس ششم ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز احساسات شدید شما می تواند باعث به وجود آمدن اتفاقات ناراحت کننده ای شود، مخصوصاً اگر شما از دست افراد دیگر عصبانی شوید و احساسات خود را با آنها درمیان نگذارید. اگر شما به دوستانتان بگویید که در فکرتان چه می گذرد اولین قدم را برداشته اید، اما اگر هیچ کاری انجام ندهید احتمال ندارد مشکل رفع بشود. این سخن به معنی این نیست که شما مجبورید که هرچیزی آنها گفتند قبول کنید. به جای یک عملکردشتابزده، استفاده کردن از استارتژی ای که برای حل کردن مشکلات بلند مدت استفاده می شود، بیشترین فایده را خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین خرداد ماه

 شما امروز به طور ناگهانی احساس می کنید پرجرات تر شده اید و حتی اگر بخواهید با یک دوست یا همسر خود کار کنید، به نظر نمی رسد که تصمیم احمقانه ای گرفته باشید. در حقیقت حس ششم تان امروز شما را درست هدایت می کند، بنابراین اگر ایده جالبی به ذهنتان رسید به آن عمل کنید و به افراد دیگر نیز پیشنهاد دهید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین تیر ماه

 هم اکنون همکاران و دوستانتان خیلی با شما مهربان و خوش برخورد هستند، گویی که شما در آستانه جنگ با واقعیت قرار دارید. خوشبختانه شما نیز نسبت به آنها دلسوز و با محبت هستید و بنابراین راحت تر می توانید این روزها را با افراد دیگر سپری کنید. فقط فراموش نکنید هرگز به آنها بیشتر از آن چیزی که در توانتان است قول ندهید و هیچ کس را ناامید نکنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین مرداد ماه

 آنچه که شما را اخیرا عقب نگه داشته بود تغییر خواهد کرد به طوری که زیاد طول نمی کشد که مشکل شما حل خواهد شد. به طرز شگفت انگیزی، موانع از شما نشئت می گیرند. حتی اگر از بیرون هم موانعی بر سر راه شما معلوم باشد. ولی سعی نکنید در جست و جوی و کنکاش فیلسوفانه برای درک آنها غرق شوید. کارهای زیادی هست که باید انجام شوند. افکارتان را به وسیله کنترل اعمال تان زیر نظر بگیرید. محدود کردن فعالیت های غیر اصلی می تواند به سرعت روزتان را به مسیر خود بیندازد. 

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده اید هیچ کس نمی تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین مهر ماه

امروز در حالیکه فکر می کنید انرژی و وقتتان ته کشیده است، کارهای جدیدی از راه می رسند!! البته این سخن به معنی این نیست که شما عمدا قصد گمراه کردن افراد دیگر را دارید؛ بلکه به این معنی است که شما فکر می کردید کارها راحت تر از این پیش برود. پس بهترین استراژی این است که قبل از اینکه در آخرین لحظه و تحت فشار و زور مجبور شوید کارتان را انجام دهید، زودتر از موعد دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین آبان ماه

مهم نیست که از آنچه که امروز می خواهید چقدر آگاه هستید؛ مهم این است که به قضاوت خود تردید دارید. تجدید نظر کردن درباره اینکه تصمیم اخیرتان درست است یا نه مشکل واقعی شما نیست. مشکل ناتوانی شما در دیدن عواقب مسائل و تصمیماتی است که می گیرید. همچنانکه در زمان حال زندگی می کنید سعی کنید افکارتان را نیز در جهت وسیع کردن افق فکری تان به کار بگیرید. کوشش های شما نتیجه خوبی دربر نخواهد داشت مگر آنکه یک هدف مشخص در ذهن تان داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین آذر ماه

امروز در شریک کردن دیگران در احساساتتان چه احساس راحتی بکنید چه نکنید، نسبت به همیشه آنها را جدی تر گرفته اید. شما زیاد دوست ندارید به دیگران بگویید چه دوست دارید، برای اینکه آنها برای شنیدن تمام خواسته های شما آمادگی کامل ندارند. یادتان باشد که این روزها شاید برنامه های یک نفر دیگر از برنامه های شما مهم تر باشد. پس حالا تمرکز کردن روی نیازهای افراد دیگر تبدیل به مشغولیت جدید شما می شود.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین دی ماه

 شما تبدیل به فردی شده اید که بیرون از گود نشسته است و کشتی گرفتن افراد را با دید بی تفاوت نظاره می کند، حتی اگر کشتی گرفتن نیز بلد نیستید باز هم به داخل گود بروید. زیرا اتفاقات، هیجانات، شوق و ذوق های بسیاری انتظار شما را می کشند. تمام مراحل زندگی تان را از زیر ذره بین بنگرید نه این که با نگاهی سرد و بی تفاوت، زیرا در این صورت در جاده احتیاط لازم را ندارید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین بهمن ماه

شما هنوز نتوانسته اید خط مشی درستی که در محل کارتان ضروری به نظر می رسد را به دست بیاورید. مثل اینکه رئیس شما در شغلش ناموفق بوده است و به شما نیز توجهی نمی کند. اما شما جدا از دیگران و در محیطی تنها کار نمی کنید، بنابراین اگر بدانید که دیگران چه انتظاراتی از شما دارند بهتر کار خواهید کرد. با همه این احوال ناامید نشوید، چون که شاید اطلاعات معتبر وموثق به اندازه ای که شما فکر می کردید در دسترس همگان نباشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 30 بهمن 1394 ، فال روزانه ، فال روزانه

- فال روزانه در روز 30 بهمن 1394 برای متولدین اسفند ماه

  ناراحتی و ناامیدی شما ناگهان به نقطه اوج خود رسیده و شما انقدر کفری می شوید که نمی توانید احساسات واقعی خود را پنهان کنید. متاسفانه نشان دادن خشم و عصبانیت اصلا شما را به اهدافتان نزدیکتر نمی کند، اما شما دلتان نمی خواهد که جلوی خشمتان را بگیرید. اگر سعی کنید که احساسات خود را مخفی کنید، آنها از بین نمی روند، اما اگر کمی درنگ کنید می توانید با رفتاری مناسب تر و مثبت تر ترسهای خود را ابراز کنید.

فال روز جمعه 30 بهمن 1394 5/5 1

این مطلب مفید بود ؟
این مطلب مفید بود ؟پسندیدم1نپسندیدم0
نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 300 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 23:47

نقش ماجراجویانه جانی دپ در مرد نامرئی

نسخه تازه مرد نامرئی در حالی وارد مرحله تولید میشود که جانی دپ بازیگر معروف آمریکایی و برنده جایزه گلدن گلوپ در آن به ایفای نقش میپردازد.

کمپانی یونیورسال امر تولید این نسخه را به عهده دارد و آن را با هزینه ای 90 میلیون دلاری تهیه خواهد کرد.فیلم نامه اقتباسی فیلم با نگاهی به نوول قدیمی اچ جی ولز نوشته می شود. این نوول در سال 1933 روی پیش خوان کتاب فروشی ها قرار گرفت و داستان آن در باره دانشمندی است که فرمولی تازه و استثنائی کشف می کند. مرد دانشمند به کمک این کشف، توانایی ناپدید شدن را پیدا می کند.

جانی دپ ، بازیگر ، مرد نامرئی

جانی دپ در مرد نامرئی

شنیده می شود آلکس کورتزمن امر کارگردانی نسخه تازه «مرد نامرئی» را به عهده خواهد گرفت. هنوز زمانی برای شروع کار فیلم برداری فیلم تعیین نشده است. با این وجود، تهیه کنندگان آن تابستان سال آینده میلادی را به عنوان زمان نمایش عمومی اعلام کرده اند.داستان نوول اچ جی ولز تا به حال چند بار تبدیل به فیلم سینمایی و مجموعه تلویزیونی شده است. دو نسخه سینمایی سال های 1933 و1992، معروف ترین کارهای سینمایی از این داستان ماجراجویانه هستند.

جانی دپ هنرپیشه ، مرد نامرئی ، بازیگر هالیوود

عکس جانی دپ

جان کریستوفر معروف به جانی دپ دوم بازیگر، تهیه کننده، موسیقی دان وکارگردان آمریکایی است. او تاکنون توانسته است جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ انجمن بازیگران نمایش را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. آغاز موفّقیت های او به دههٔ 1980 میلادی و مجموعهٔ تلویزیونی خیابان جامپ شمارهٔ 21 باز می گردد. او در این مجموعه به یک بازیگر نوجوان محبوب تبدیل شد. در سال 2001 یکی از 20 چهرهٔ دنیای سرگرمی شناخته شد. و در سال 2012 IMDB جانی دپ را به عنوان بهترین بازیگر سینمای جهان در 10 سال گذشته معرفی کرد.

جانی دپ ، نقش مرموز جانی دپ در فیلم نامرئی

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 368 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:16

شنای زن موج سوار در کنار چندین کوسه

مواجهه زن موج سوار که در حال شنا در آبهای سواحل آفریقای جنوبی بوده با چندین کوسه صحنه وحشتناکی را به همراه داشته است.

در تصاویری که به وسیله یک خلبان منتشر شده است، موج سواری مشاهده می شود که در سواحل شهر کیپ تاون در کنار چندین کوسه به شنا مشغول بوده است.

خوشبختانه در این واقعه کوسه ها به این موج سوار توجهی نشان ندادند و حادثه بدی رخ نداد.

زن موج سوار ، کوسه ، شنای زن موج سوار

 

تصاویر زن موج سوار و کوسه

زن موج سوار و کوسه ، شنای زن موج سوار ، زن موج سوار

شنای زن موج سوار در کنار کوسه ها

 

زن موج سوار و کوسه ، زن موج سوار ، کوسه

زن موج سوار و کوسه

 

کوسه ، زن موج سوار ، کوسه

تصاویری از کوسه

شنای زن موج سوار در کنار چندین کوسه! + تصاویر

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 464 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:16

همکاران رویا نونهالی در صحنه ای غافلگیرانه جشن تولد این بازیگر را سر تمرین تئاتر و بر روی سن جشن گرفتند. 

رویا نونهالی ، همسر ، جشن تولد

جشن تولد رویا نونهالی کنار همکارانش

رویا نونهالی متولد 24 بهمن 1341 در تهران می باشد. وی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. اصلیت وی به روستای تاکر از توابع بخش بلده شهرستان نور در استان مازندران بر می گردد. نونهالی دارای تحصیلات در رشته نقاشی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است.

رویا نونهالی و همسرش ، جشن تولد ، ‌ بازیگر زن

عکس رویا نونهالی و همسرش

رویا نونهالی ، جشن تولد رویا نونهالی بازیگر سینما و تلویزیون

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 390 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 20:16

 بازی پرسپولیس و سایپا پنج شنبه 29 بهمن 94

از هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال کشور بازی پرسپولیس و سایپا امروز پنج شنبه 29 بهمن 1394 از ساعت 16:00 به میزبانی سایپا در کرج برگزار خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا

 الکساندر لوبانف، محسن بنگر(C) ، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و امید عالیشاه

ترکیب پرسپولیس ، فیلم خلاصه بازی بازی پرسپولیس و سایپا ، بازی امروز پرسپولیس و سایپا

نتیجه بازی پرسپولیس و سایپا امروز 29 بهمن 94 + فیلم

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 330 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 18:11

چهار شهر پاریس، لس آنجلس، رم و بوداپست برای میزبانی المپیک 2024 کاندید شدند. برنامه هایی که دریافت شده، نشان می دهد میزبانان به آنچه شهر ها و مردمانشان برای آینده نیاز دارند، توجه کردند.

المپیک 2024 ، المپیک ، میزبان المپیک

بخش اول برنامه را به جای هزاران کاغذ بر روی USB دریافت شد و قرار است بخش دوم آنکه در مورد بودجه قانونی و محل برگزاری بازی ها است را نیز 7 اکتبر سال جاری به کمیته بین المللی المپیک ارسال کنند. بخش نهایی برنامه ها را نیز در 3 فوریه 2017 دریافت می شود و در نهایت نیز در جلسه کمیته بین المللی المپیک که در سپتامبر سال 2017 و در لیما پرو برگزار می شود، شهر میزبان بازی های 2024 انتخاب خواهد شد.

در پایان هر مرحله کمیته بین المللی المپیک تایید می کند تا هر شهر وارد فاز بعدی شود. در طی این سه مرحله نیز کمیسیون ارزشیابی کمیته بین المللی المپیک از کار های که در آن شهر شده بازدید می کند و پروژه ها را با جزئیات مطالعه می کند و در نهایت نیز گزارش نهایی را صادر خواهد کرد.

معرفی نامزدهای نهایی میزبانی المپیک 2024

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 17:11

پرسپولیسی ها معتقدند در فصل جاری بارها به خاطر داوری امتیاز از دست داده اند و برعکس، رقیب شان امتیازهای زیادی از اشتباهات داوری به دست آورده است.
پرویز مظلومی پس از شکست تیمش برابر نفت اعلام کرد که اشتباهات داوری به نفع تیم خاصی چرخیده که کنایه به پرسپولیس محسوب می شود.
در روزهای اخیر همواره یکی از تیترهای روی جلد روزنامه پیروزی به عنوان روزنامه حامی پرسپولیس به بحث اشتباهات داوری به نفع استقلال و علیه پرسپولیس اختصاص داشته و هنوز هم این روند ادامه دارد.
روی جلد روزنامه امروز(پنجشنبه) تیتر جالبی دیده می شود؛ رتبه واقعی استقلال در جدول، دهم!
قرمزها معتقدند اگر امتیازهایی که آبی ها از اشتباهات داوری کسب کرده اند از آنها کسر شود، به رده دهم سقوط می کنند!

روزنامه پیروزی ، کری خوانی ، کری خوانی پرسپولیس

روزنامه پیروزی روز پنجشنبه 29 بهمن 94

کری خوانی به سبک پرسپولیسی ها + عکس

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 337 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 17:11

ازدواج مسلما یکی از مهمترین دغدغه های جوانان می باشد و در جامعه امروز این امر مهم با دشواری های عدیده ای روبه روست اگر بخواهیم مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایم مقوله را نادیده بگیریم  باز هم این فکر که آیا میتوانم همسر خوبی پیدا کنم؟ و یا بعد از ازدواج چه پیش خواهد آمد جوانان عزیز را به خود مشغول میدارد و بسیاری دنبال ذکر و یا دعایی هستند که بوسیله آن هم مشکل ازدواجشان حل شود و هم اینکه خود را آرام کنند و یقین بخشند به خیریّت امرشان.

دعای خواستگاری و ازدواج ، دعای ازدواج با فرد مورد نظر ، دعای ازدواج در قرآن

بدون شک انسان باید در امور مهم زندگی مانند ازدواج از خداوند متعال استعانت بطلبد و ائمه اطهار علیهم السلام نیز در احادیث و روایات مختلف، جوانان را به خواندن دعا و نماز برای یافتن همسری مؤمن و شایسته سفارش کرده اند.

از این رو مجموعه ای از آیات و ادعیه مرتبط با خواستگاری و ازدواج را از منابع اسلامی برای شما کاربران گرامی گردآوری کرده ایم:

1- رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا

سوره فرقان / آیه 74 (این آیه شریفه را همیشه در اوقات مختلف علی الخصوص قنوت نماز و سجده بعد از نماز بخوانید.)

2- حضرت امیرالمؤمنین امام علی(ع) فرمودند: هر یک از شما که خواست ازدواج کند باید ابتدا دو رکعت نماز بخواند و در هر رکعت سوره فاتحه الکتاب و سوره یس را بخواند، وقتی که از نماز فارغ شد

بعد از حمد و ثنای پروردگار، این گونه بگوید: 

اللَّهُمَّ ارْزُقْنِی زَوْجَهً صَالِحَهً وَدُوداً وَلُوداً شَکُوراً قَنُوعاً غَیُوراً إِنْ أَحْسَنْتُ شَکَرَتْ وَ إِنْ أَسَأْتُ غَفَرَتْ وَ إِنْ ذَکَرْتُ اللَّهَ تَعَالَی أَعَانَتْ وَ إِنْ نَسِیتُ ذَکَّرَتْ وَ إِنْ خَرَجْتُ مِنْ عِنْدِهَا حَفِظَتْ وَ إِنْ دَخَلْتُ عَلَیْهَا سُرَّتْ وَ إِنْ أَمَرْتُهَا أَطَاعَتْنِی وَ إِنْ أَقْسَمْتُ عَلَیْهَا أَبَرَّتْ قَسَمِی وَ إِنْ غَضِبْتُ عَلَیْهَا أَرْضَتْنِی یَا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکْرَامِ هَبْ لِی ذَلِکَ فَإِنَّمَا أَسْأَلُکَ وَ لَا أَجِدُ إِلَّا مَا قَسَمْتَ لِی.

فَمَنْ فَعَلَ ذَلِکَ أَعْطَاهُ اللَّهُ مَا سَأَلَ ثُمَّ إِذَا زُفَّتْ إِلَیْهِ وَ دَخَلَتْ عَلَیْهِ فَلْیُصَلِّ رَکْعَتَیْنِ ثُمَّ لْیَمْسَحْ یَدَهُ عَلَی نَاصِیَتِهَا وَ لْیَقُلِ: اللَّهُمَّ بَارِکْ لِی فِی أَهْلِی وَ بَارِکْ لَهَا فِیَّ وَ مَا جَمَعْتَ بَیْنَنَا فَاجْمَعْ بَیْنَنَا فِی خَیْرٍ وَ یُمْنٍ وَ بَرَکَهٍ وَ إِنْ جَعَلْتَهَا فُرْقَهً فَاجْعَلْهَا فُرْقَهً إِلَی خَیْر

ترجمه دعا: 

پروردگارا، همسری مهربان و بچه آور و شکرگزار و باغیرت به من عطا کن که اگر به او نیکی کردم شکرگزار باشد، و اگر به او بدی کردم مرا ببخشد، و اگر یاد خدا کردم مرا یاری کند، و اگر خدا را فراموش کردم مرا به یاد خدا بیندازد، و اگر از نزد او خارج شدم (اسرار و اموال و آبروی مرا) حفظ کند، و اگر بر او وارد شدم مرا خوشحال سازد، و اگر او را به کاری امر کردم مرا اطاعت کند، و اگر بر علیه او قسم خوردم (که او کاری را انجام دهد) او (آن کار را انجام داده) و مرا از آن قسم بریءالذمّه کند، و اگر بر او غضب کردم مرا راضی سازد. ای پروردگار صاحب جلال و اکرام، چنین همسری را به من ببخش! پس به درستی که من او را از تو خواسته ام و به من نمی رسد مگر آن چیزی که تو منت می گذاری و عطا می کنی. (بحارالانوار،ج100،ص267)

3- ابابصیر می گوید که امام صادق(ع) به من فرمود: زمانی که یکی از شما می خواهد ازدواج کند، چه می کند؟ گفتم نمی دانم(!)

فرمود: زمانی که همت کرد تا ازدواج کند، پس باید دو رکعت نماز بخواند و خدا را حمد گوید و سپس اینگونه دعا کند:

«اللَّهُمَّ إِنِّی أُرِیدُ أَنْ أَتَزَوَّجَ فَقَدِّرْ لِی مِنَ النِّسَاءِ أَعَفَّهُنَّ فَرْجاً وَ أَحْفَظَهُنَّ لِی فِی نَفْسِهَا وَ فِی مَالِی وَ أَوْسَعَهُنَّ رِزْقاً وَ أَعْظَمَهُنَّ بَرَکَهً وَ قَدِّرْ لِی وَلَداً طَیِّباً تَجْعَلُهُ خَلَفاً صَالِحاً فِی حَیَاتِی وَ بَعْدَ مَمَاتِی»

«خدایا من می خواهم ازدواج کنم، برای من از بین زنان، پاکدامن ترین آنها را مقدر کن؛ زنی که درباره خود و اموال شوهرش حفیظ ترین باشد و رزقش زیادترین و برکتش بزرگ ترین باشد و فرزندانی برایم مقدر کن که بازماندگانی صالح برای من باشند در زندگی و پس از وفاتم.» (الکافی3/481 و الفقیه3/394) 

4- درباره سوره طه؛ نقل شده که هرکس آن را با خود همراه داشته باشد و نزد کسانی که خواهان تزویج با آنان است برود، به او همسر می دهند. 

پیغمبر اکرم (ص) می فرمایند: «هر کس سوره (طه) را بنویسد و در پارچه سبزی قرار داده و به خواستگاری برود، خواستگاری اش رد نمی شود و حاجتش برآورده می شود.» (تفسیرالبرهان، ج3، ص696) 

امام صادق(ع) فرمودند: «هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.» 

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 294 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 17:11

کف پای صاف عارضه ای است که در آن بیماران فاقد خمیدگی و قوس کف پا هستند و زمانی که پا بر روی زمین گذاشته می شود کف پا زمین را کاملا لمس می کند.قوس کف پا نیروهایی که از طرف زمین به بدن اعمال می شود را کاهش داده و اجازه ورود به همه نیروهای وارده را به بدن نمی دهد اما در افراد با کف پای صاف تمام این نیروها به دلیل فقدان قوس پا به سمت بدن اعمال و منجر به بروز عوارض زنجیره وار در تمام مفاصل بدن خصوصاً ستون فقرات می شود. مشکل صافی کف پا، عموماً مادرزادی بوده و به نام مفصل شل نیز معروف است. شلی مفصل در ناحیه کف پا سبب می شود که قوس کف پا در هنگام ایستادن بر روی پا از بین برود.

علت بیماری کف پای صاف ، کف پای صاف و عوارض آن ، درمان کف پای صاف

این عارضه یک بیماری شایع و معمولا بدون درد است و از دوران کودکی می تواند شروع شود. افراد مبتلا معمولا دچار درد در پاشنه پا و یا زانو ناشی از این عارضه می شوند. تورم در مچ پا نیز می تواند رخ دهد.

عواملی که باعث افزایش صافی کف پا می شود

 چاقی

دیابت

 فشار خون بالا

 ضربه یا جراحت در پا و یا قوزک پا

 آرتریت روماتوئید

 افزایش سن

 ورزش بیش از حد

ایستادن طولانی مدت در مشاغلی نظیر دندانپزشکی و آرایشگری

 پوشیدن کفشهای نامناسب به مدت طولانی مانند کفشهای تنگ,پاشنه بلند و پنجه باریک.

 عادات وضعیتی غلط مانند نشستن به شکلW

عوامل خطر

عواملی که می توانند خطر ابتلا به کف پای صاف را افزایش دهند عبارتند از چاقی، صدمه به پا یا مچ پا، آرتریت روماتوئید، سالخوردگی، دیابت و برخی درمان ها و داروها.

عوارض کف پای صاف

اگر عارضه صافی کف پا درمان نشود، تاندون آشیل دچار کوتاهی شده و باعث ایجاد محدودیت درحرکت مچ پا می شود و به مرور زمان در مفاصل مچ پا اختلال ایجاد می شود.

کف پای صاف در کودکی باعث می شود کودک نتواند مسافت های حتی متوسط را پیاده روی کند و خیلی زود خسته می شود.

صافی کف پا استعداد پیچ خوردگی در پا را افزایش می دهد.
به طور کلی سیکل راه رفتن و دویدن این افراد کاملا متفاوت است به این معنی که در سیکل راه رفتن و دویدن این افراد، حرکات انفجاری جلو برنده وجود ندارد.

در صورت عدم درمان صافی کف پا، به مرور زانوها حالت ضربدری پیدا کرده و مفاصل مچ پا به طرف داخل متمایل می شوند.

در مجموع، کسانی که کف پایشان صاف است، دچار محدودیت در حرکت هستند.

درمان کف پای صاف

اگر درد و یا مشکلی در راه رفتن وجود ندارد، هیچ درمانی لازم نیست.
اگر شما دارای کف پای صاف انعطاف پذیر هستید و درد دارید، نکات زیر را مد نظر قرار دهید:
کفش های مخصوص و کفش هایی که قوس پا را حفظ می کنند، بپوشید.
اگر کف پا سفت شده و دردناک می باشد، نیاز به درمان دارد. درمان هم بستگی به علت کف پای صاف دارد.

برای پیوستگی قوزک پا، درمان شامل استراحت است.
اگر با استراحت، درد کاهش نیابد، عمل جراحی مورد نیاز است. جراحی، آخرین مرحله درمانی برای این افراد است. افرادی که جراحی می کنند، غالبا درد پایشان بهبود می یابد.

کف پای صاف در بالغین با استفاده از داروهای ضد درد، اورتوتیک ها (وسایل و تجهیزات حفاظت کننده استخوان) و در بعضی مواقع با عمل جراحی درمان می شود.
ورزش های کششی نیز از آنجایی که تاندون ها را می کشند، ممکن است مفید باشند.

توصیه های خانگی

استراحت کنید و از فعالیت بدنی بپرهیزید تا درد پایتان کمتر شود.
داروهای ضد درد را مصرف کنید.
اگر اضافه وزن دارید، وزن خود را کاهش دهید.

کف پای صاف ، همه چیز درباره کف پای صاف

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 325 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:04

تاریخچه و داستان سپندارمذگان در تاریخ ایرانیان

وقتی تاریخ زیبای ایران را بررسی کنیم به زیبایی های عاشقانه و .. بسیاری خواهیم رسید که سپندارمذگان اسفندارمذگان یکی از آنهاست. روز عشقی که از آن ماست ، از آن ما ایرانیان عاشق.

سپنتا نه ولنتاین! (تاسف بار است که فکر کنیم مرغ همسایه غاز است!) کی میگه این مطلبی که می خوام بگم ربطی به یاد گیری زبان ندارد؟ برای یادگیری هر زبانی اول باید با آداب و فرهنگ آن زبان آشنا شد و این خیلی تاسف بار است که با آداب و فرهنگ بیگانه بیش تر از فرهنگ خود آشنا باشیم. تاسف بار است که فکر کنیم مرغ همسایه غاز است.

برای اینکه ملتی در تفکر عقیم شود، باید هویت فرهنگی تاریخی را از او گرفت. فرهنگ مهم ترین عامل در حیات، رشد، بالندگی یا نابودی ملت ها است. هویت هر ملتی در تاریخ آن ملت نهاده شده است. اقوامی که در تاریخ از جایگاه شامخی برخوردارند، کسانی هستند که توانسته اند به شیوه مؤثرتری خود، فرهنگ و اسطوره های باستانی خود را معرفی کنند و حیات خود را تا ارتفاع یک افسانه بالا برند. آنچه برای معاصرین و آیندگان حائز اهمیت است، عدد افراد یک ملت و تعداد سربازانی که در جنگ کشته شده اند نیست؛ بلکه ارزشی است که آن ملت در زرادخانه فرهنگی بشریت دارد.

سپندارمذگان ، تاریخ دقیق جشن سپندارمذگان ، تاریخ دقیق روز سپندارمذگان

سپندارمذگان روز عشق ایرانیان

تاریخ و روز سپندارمذگان

شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (Valentine) به 29 بهمن (سپندارمذگان ایرانیان باستان) منتقل کنیم.

ملت ایران از جمله ملت هایی است که زندگی اش با جشن و شادمانی پیوند فراوانی داشته است، به مناسبت های گوناگون جشن می گرفتند و با سرور و شادمانی روزگار می گذرانده اند. این جشن ها نشان دهنده فرهنگ، نحوه زندگی، خلق و خوی، فلسفه حیات و در کل جهان بینی ایرانیان باستان است. از آنجایی که ما با فرهنگ باستانی خود ناآشناییم، شکوه و زیبایی این فرهنگ با ما بیگانه شده است.

چند سالی ست حوالی 25 بهمن ماه (14 فوریه) که می شود هیاهو و هیجان را در خیابان ها می بینیم. مغازه های اجناس کادوئی لوکس و فانتزی غلغله می شود. همه جا اسم Valentine به گوش می خورد. از هر بچه مدرسه ای که در مورد والنتاین سوال کنی می داند که “در قرن سوم میلادی که مطابق می شود با اوایل امپراطوری ساسانی در ایران، در روم باستان فرمانروایی بوده است بنام کلودیوس دوم. کلودیوس عقاید عجیبی داشته است از جمله اینکه سربازی خوب خواهد جنگید که مجرد باشد. از این رو ازدواج را برای سربازان امپراطوری روم قدغن می کند. کلودیوس به قدری بی رحم و فرمانش به اندازه ای قاطع بود که هیچ کس جرات کمک به ازدواج سربازان را نداشت. اما کشیشی به نام والنتیوس (والنتاین)،مخفیانه عقد سربازان رومی را با دختران محبوبشان جاری می کرد. کلودیوس دوم از این جریان خبردار می شود و دستور می دهد که والنتاین را به زندان بیندازند. والنتاین در زندان عاشق دختر زندانبان می شود. سرانجام کشیش به جرم جاری کردن عقد عشاق، با قلبی عاشق اعدام می شود… بنابراین او را به عنوان فدایی و شهید راه عشق می دانند و از آن زمان نهاد و سمبلی می شود برای عشق!”

سپندارمذگان روز عشق ایرانیان ، تاریخ دقیق روز سپندارمذگان ، داستان سپندارمذگان

تاریخچه سپندارمذگان روز عشق ایرانیان

اما کمتر کسی است که بداند در ایران باستان، نه چون رومیان از سه قرن پس از میلاد!، که از بیست قرن پیش از میلاد، روزی موسوم به روز عشق بوده است!

جالب است بدانید که این روز در تقویم جدید ایرانی دقیقا مصادف است با 29 بهمن، یعنی تنها 4 روز پس از والنتاین فرنگی! این روز “سپندار مذگان” یا “اسفندار مذگان” نام داشته است. فلسفه بزرگداشتن این روز به عنوان “روز عشق” به این صورت بوده است که در ایران باستان هر ماه را سی روز حساب می کردند و علاوه بر اینکه ماه ها اسم داشتند، هریک از روزهای ماه نیز یک نام داشتند. بعنوان مثال روز اول “روز اهورا مزدا”، روز دوم، روز بهمن (سلامت، اندیشه) که نخستین صفت خداوند است، روز سوم اردیبهشت یعنی “بهترین راستی و پاکی” که باز از صفات خداوند است، روز چهارم شهریور یعنی “شاهی و فرمانروایی آرمانی” که خاص خداوند است و روز پنجم “سپندار مذ” بوده است. سپندار مذ لقب ملی زمین است. یعنی گستراننده، مقدس، فروتن. زمین نماد عشق است چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می ورزد. زشت و زیبا را به یک چشم می نگرد و همه را چون مادری در دامان پر مهر خود امان می دهد. به همین دلیل در فرهنگ باستان اسپندار مذگان را بعنوان نماد عشق می پنداشتند. در هر ماه، یک بار، نام روز و ماه یکی می شده است که در همان روز که نامش با نام ماه مقارن می شد، جشنی ترتیب می دادند متناسب با نام آن روز و ماه. مثلا شانزدهمین روز هر ماه مهر نام داشت و که در ماه مهر، “مهرگان” لقب می گرفت. همین طور روز پنجم هر ماه سپندار مذ یا اسفندار مذ نام داشت که در ماه دوازدهم سال که آن هم اسفندار مذ نام داشت، جشنی با همین عنوان می گرفتند. سپندار مذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود با محبت هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می کردند.

فلسفه اصلی روز سپندارمذگان چیست؟

فلسفه بزرگداشت این روز به عنوان “روز عشق” به این صورت بوده است که در ایران باستان هر ماه را سی روز حساب می کردند و علاوه بر اینکه ماه ها اسم داشتند، هریک از روزهای ماه نیز یک نام داشتند. روز پنجم “سپندار مذ” بوده است. سپندارمذ لقب ملی زمین یعنی گستراننده، مقدس، فروتن است. زمین نماد عشق است چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می ورزد. زشت و زیبا را به یک چشم می نگرد و همه را چون مادری در دامان پر مهر خود امان می دهد. به همین دلیل در فرهنگ باستان اسپندارمذگان را بعنوان نماد عشق می پنداشتند. آیا زمان آن نرسیده است که همچون سال های اخیر و گسترش جشن های سده و مهرگان در ایران نسبت به پیش تر، سپندار مذگان را هم گرامی بداریم ؟

جالب است بدانید که این روز در تقویم جدید ایرانی دقیقا مصادف است با 29 بهمن، یعنی تنها 4 روز پس از والنتاین فرنگی است ! این روز “سپندارمذگان” یا “اسفندارمذگان” نام داشته است. بعنوان مثال روز اول “روز اهورا مزدا”، روز دوم، روز بهمن سلامت، اندیشه که نخستین صفت خداوند است، روز سوم اردیبهشت یعنی “بهترین راستی و پاکی” که باز از صفات خداوند است، روز چهارم شهریور یعنی “شاهی و فرمانروایی آرمانی” که خاص خداوند است و روز پنجم “سپندار مذ” بوده است. سپندارمذ لقب ملی زمین یعنی گستراننده، مقدس فروتن است. زمین نماد عشق است چون با فروتنی، تواضع و گذشت به همه عشق می ورزد. زشت و زیبا را به یک چشم می نگرد و همه را چون مادری در دامان پر مهر خود امان می دهد. به همین دلیل در فرهنگ باستان اسپندارمذگان را بعنوان نماد عشق می پنداشتند. در هر ماه، یک بار، نام روز و ماه یکی می شده است .در همان روز که نامش با نام ماه مقارن می شد، جشنی ترتیب می دادند که با نام آن روز و ماه تناسب داشت. همین طور روز پنجم هر ماه سپندارمذ یا اسفندارمذ نام داشت که در ماه دوازدهم سال که آن هم اسفندارمذ نام داشت، جشنی با همین عنوان می گرفتند. سپندارمذگان جشن زمین و گرامی داشت عشق است که هر دو در کنار هم معنا پیدا می کردند. در این روز زنان به شوهران خود هدیه می دادند. مردان نیز زنان و دختران را بر تخت شاهی نشانده، به آنها هدیه داده و از آنها اطاعت می کردند.

شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (Valentine) به 29 بهمن (سپندار مذگان ایرانیان باستان) منتقل کنیم.

بیایید از همین حالا برای معرفی این روز به دوستان و آشنایان تلاش کنیم. بیایید در وبلاگ ها و سایتهایمان در موردش توضیح دهیم، امسال «سپندارمذگان» یا «اسفندارمذگان» را جشن بگیریم، شاد باشیم و به تاریخ و فرهنگ کشورمان افتخار کنیم.

سپندارمذگان ، تاریخچه و زنان دقیق سپندارمذگان اسفندارمذگان عشق ایرانیان

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 425 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:04

دختری برای ایجاد تفاوت در چهره اش به سراغ کاشت جواهر در چشم رفت. این دختر جوان برای کاشت جواهر داخل چشمانش 3 هزار دلار هزینه کرد.

چند سالی است که دنیا دچار جوی بسیار عجیب شده است و عده ای برای آنکه خود را به نظر خودشان زیباتر نشان دهند دست به کارهایی می زنند که از عقل انسانی به دور است یکی از این کارها سوراخ کردن پوست یا حتی کاشت هر چیزی روی بدن است.

زیبا شدن این روزها به عمل های جراحی عجیب یا کارهای بر میگردد که برای بدن مضر هستند و هزینه های بسیار سنگینی را نیز در پی دارند. کاشت شی های عجیب روی بدن یکی از همین مواردیست که چندین سال است در دنیا محبوب شده است.

جراحی کاشت جواهر ، جراحی های عجیب و غریب ، عکس کاشت جواهر در داخل چشم

جراحی کاشت جواهر در چشم به قیمت 3 هزار دلار


"لوسی لوکایانکو" یک شهروند آمریکایی است که چندی پیش در اقدامی عجیب یک تکه جواهر از جنس پلاتینیوم را روی چشمش کاشت تا به نظر خودش زیباتر شود در حالی که به گفته بسیاری از پزشکان این جواهر می تواند دلیلی برای ضعیفی یا حتی کوری او باشد.
دکتر چین که فارق التحصیل از دانشگاه هاروارد است مسئول انجام عمل روی چشم این خانم بود و از آنجایی که برای اولین بار این عمل را انجام می داد حساسیت بسیار بالا بود زیرا یک حرکت اضافی می توانست باعث کور شدن این خانم شود. این دکتر هم از مخالفان انجام این عمل جراحی در دنیا است.
این خانم جوان برای آنکه قطعه کوچک پلاتینیوم در چشمش کاشته شود 3 هزار دلار معادل با 9 میلیون تومان هزینه کرده است. نکته جالب در مورد این عمل جراحی این است که زمان لازم برای کاشت این قطعه تنها یک دقیقه است.

کاشت جواهر ، عکس کاشت جواهر در چشم به قیمت 3 هزار دلار + عکس

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 331 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 15:02

این فیلم بر اساس یک داستان واقعی است! جمله ای که در آغاز بعضی فیلم های سینمایی می بینید و قطعا با دیدی دیگر به این فیلم ها نگاه می کنید. امروز در زومجی قصد داریم شما را با 5 فیلم از 10 فیلم ترسناک برتر تاریخ آشنا کنیم که بر اساس یک داستان واقعی تهیه شده اند.

فیلم ترسناک ، فیلم های واقعی ، فیلم های ترسناک


گاهی اوقات، فیلم های ترسناک با استفاده از عبارت «بر اساس داستانی واقعی» تبلیغ و همه گیر می شوند ولی بعضی از مخاطبان خیلی به این جمله اعتقاد ندارند. گاهی اوقات استفاده از این جمله در ژانر ترسناک باعث می شود تا فیلم و داستان های آن باورنکردنی به نظر برسند. این در حالی است که تماشای دیگر سبک ها بر اساس داستان های واقعی محتمل تر و باورکردنی تر به نظر می رسند اما هستند فیلم های ترسناکی که توانسته اند نظر بسیاری از علاقه مندان به سینما را به خود جلب کنند. البته، این همه ماجرا نیست.
به طور مثال در فیلم گرگ وال استریت، ساخته مارتین اسکورسیزی، اگرچه داستان و کلیت فیلم بر اساس یک داستان واقعی و زندگی نامه جوردن بلفورت بود اما تمام اتفاقات افتاده در فیلم عینا شبیه به زندگی واقعی او نبودند و کارگردان با اضافه کردن مضامینی فانتزی، سعی کرد تا اثر خود را به محصولی قابل توجه تر و تماشایی تر تبدیل کند.
با این حال، فیلم های ترسناک ساخته شده بر اساس داستان های واقعی یکی از دلایل اصلی کشاندن مخاطبان به سالن های سینما محسوب می شوند. مخاطبانی که اگر قرار باشد، فیلمی بر اساس داستانی واقعی را تماشا کنند، در انتخاب بین ژانر ها، سبک ترسناک را به دیگر سبک ها ترجیح می دهند. قاتلین سریالی و اتفاقات ماوراالطبیعه و استفاده از آن ها در فیلم های سینمایی باعث می شوند تا کمی با احتیاط بیشتر در خیابان های تاریک قدم بزنیم و البته بعضی شب ها هنگام خوابیدن، چراغ اتاق را هم روشن نگه داریم!
با وجود این که بسیاری از فیلم های ساخته شده بر اساس داستان های واقعی، المان هایی را نیز جعل و به فیلم اضافه کرده اند اما فیلم های دیگری نیز وجود دارند که طبق ادعای سازندگان و البته شاهدین اتفاق اصلی، درست بر اساس داستان اتفاق افتاده نوشته و تهیه شده اند و همین می تواند به کابوس شب های بسیاری از بینندگان این نوع فیلم ها تبدیل شود. با تماشا این فیلم ها این فکر به ذهنتان خطور می کند که دنیا می تواند چه جای تاریک و ترسناکی باشد و چه اتفاقاتی ممکن است در گوشه و کنار آن بیفتد.
در ادامه می توانید با بخش اول10 فیلم برتر ترسناک ساخته شده بر اساس داستان های واقعی آشنا شوید. ایده بدی نیست اگر این مقاله را در روشنایی روز مطالعه کنید یا اگر قصد دارید شب به مطالعه این مقاله بپردازید، چراغ های اتاقتان را روشن بگذارید!

10. Conjuring

تاریخ عرضه: 2013

فیلم کانجورینگ ، فیلم های ترسناک ، داستان واقعی فیلم

فیلم کانجورینگ

Conjuring یا احضار سال 2013 روی پرده سینماها رفت و به عنوان یک فیلم بر اساس داستان های واقعی تبلیغ شد. احضار بر اساس تحقیقات دو محقق مسائل ماوراالطبیعه با نام های اِد و لوراین وارِن روی یک موضوع عجیب و البته غیر قابل باور بود. پس از عرضه این فیلم، افراد زیادی روی صحت و دقت فیلم به داستان واقعی سوال کردند و اینکه چگونه ممکن است چنین اتفاق ترسناک و البته عجیبی در دنیای واقعی بیفتد.
اِد و لورین وارِن در دهه 70 میلادی در جزیره رود به تحقیق درباره مسائل ماوراالطبیعه می پرداختند، مسائلی که هنوز هم نمی توان توضیح خاصی برای آن ها پیدا کرد. اِد وارِن چند سال بعد از دنیا رفت و همسر او اکنون 87 ساله است و هیچ وقت نظری راجع به ماجراهای اتفاق افتاده در فیلم بیان نکرد اما یکی از دوستان نزدیک به خانواده وارِن ادعا کرد که تمام اتفاقات به تصویر کشیده در فیلم واقعا اتفاق افتاده اند. یکی از اعضای خانواده ای که در خانه جن زده جزیره رود زندگی می کرد در کتاب خاطرات شخصی خود نوشت که تمام اتفاقات افتاده در ماجرای اصلی به جز چند تفاوت جزیی دقیقا در فیلم نیز نمود پیدا کردند.


9. The Hunting in Connecticut

تاریخ عرضه: 2009

فیلم شکار در کانکتیکوت ، داستان واقعی فیلم ، فیلم کانجورینگ

فیلم شکار در کانکتیکوت

 شکار در کانکتیکوت، فیلمی که سال 2009 روی پرده سینماها رفت، نگاهی هنرمندانه و آزاد به داستان خانواده ای بود که در دهه 80 میلادی به یک مرده شورخانه قدیمی نقل مکان کردند. کارمِن رید، کسی که در این خانه زندگی می کرد اذعان داشت که داستان به منظور هالیوودی تر شدن فیلم کمی تغییر پیدا کرده بود اما باز هم نکات اذیت کننده ای در داستان واقعی اتفاق افتاده بود. البته او درباره یکی از صحنه های فیلم که پرده حمام باعث مردن یکی از اقوام آن ها شد، گفت که این اتفاق واقعا افتاده بود، حادثه ای که هیچگاه دلیلی منطقی برای آن پیدا نشد.
یکی دیگر از اختلاف هایی که فیلم با داستان واقعی داشت، سکانس ارتباط با مردگان بود که هیچگاه در داستان واقعی حاصل نشد اما صحنه جن گیری که در فیلم نشان داده شد، در داستان اصلی نیز اتفاق افتاده بود؛ البته این صحنه به علت رده بندی سنی بالای 13 سالی که فیلم دریافت کرد، کمی با شدت کمتری به تصویر کشیده شد. بعضی از اتفاقات روی داده در دنیای واقعی نیز به دلیل این که بسیار شدید و سخت بودند، جایی در فیلم پیدا نکردند.


8. The Texas Chainsaw Massacre

سال عرضه: 1974

اره برقی تگزاس ، فیلم کانجورینگ ، فیلم شکار در کانکتیکوت

فیلم اره برقی تگزاس

 فیلم کشتار اره برقی تگزاس به علت خشونت افسارگسیخته ای که داشت، در چند کشور ممنوع اعلام شد. شخصیت اصلی در این فیلم با نام مستعار صورت پوستی شناخته می شد زیرا وقتی قربانیان خود را از بین می برد از پوست آن ها برای خود ماسک تهیه می کرد. اما داستان واقعی که فیلم از آن الهام گرفته است، پرونده فردی به نام اِدوارد گِین در دهه 50 میلادی بود. اِدِ دیوانه، یک قاتل سریالی بود که به درست کردن ماسک از پوست صورت قربانیان خود علاقه داشت. او همچنین تکه تکه اعضای بدن قربانیانش رادر اطراف خانه خود قرار می داد.
اگرچه هیچ مدرکی مبنی بر آدمخوار بودن گِین وجود ندارد اما بعضی از شواهد امکان آدمخوار بودن او را می دهند. وقتی پلیس او را در منزلش دستگیر کرد، درون اجاق، قلب یک انسان که درون یک مایه تابه قرار داشت پیدا کرد و وقتی از او پرسیده شد که آیا می خواست این قلب را بخورد او پاسخ داد: اگر شما فکر می کنید دیوانه هستم! این قاتل سریالی الهام بخش فیلم های هالییودی دیگری مانند سکوت بره ها (Silence of the Lambs) و روانی (Psycho) نیز شد.


7. Nightmare on Elm Street

سال عرضه: 1984

کابوس خیابان الم ، فیلم شکار در کانکتیکوت ، فیلم اره برقی تگزاس

فیلم کابوس خیابان الم

 در سال 2012، نشریه نیویورک تایمز این فیلم را در لیست 1000 فیلم برتر تاریخ قرار داد. کابوس خیابان اِلم، فیلمی خاطره انگیز راجع به یک مرد بی ریخت و جن مانند بود که در طول شب وارد خواب قربانیانش شده و آن ها را با استفاده از دستکش ترسناک خود از بین می برد. اگرچه هیچگاه ذکر نشد که کابوس خیابان اِلم بر پایه یک داستان واقعی بوده است اما نکات جالب و ریزی در فیلم وجود داشت که به مرگ های مشکوک جنوب شرق آسیا مربوط می شد. مرگ هایی که در آن، قربانیان بدون هیچ دلیلی در طول خواب از دنیا می رفتند.
یکی از این موارد، پسر 21 ساله یک فیزیکدان بود که خواب های غیر معمول و وحشتناکی می دید، خواب هایی که هیچکس باور نمی کرد تا این که طی همان شب خانواده اش با صدای جیغ و فریاد بالای تخت او رفتند و وقتی رسیدند، او در خواب مرده بود.


6. The Girl Next Door

سال عرضه: 2007

فیلم دختر همسایه ، فیلم اره برقی تگزاس ، فیلم کابوس خیابان الم

فیلم دختر همسایه

دختر همسایه، فیلمی بر اساس یک رمان با همین نام و جنایتی در دنیای واقعی بود که در سال 1965 و در ایالت ایندیانا اتفاق افتاده بود. داستان فیلم، حکایت شکنجه های سخت و وحشیانه ای بود که توسط اقوام شخصیت اول فیلم بر او تحمیل می شد. در دنیای واقعی، سیلویا لیکِنز توسط گِرتِرود بانیزِوسکی و فرزندانش شکنجه های سختی را تحمل کرد. مامور پیگیری قضایی پرونده در دادگاه اعلام کرد که مرگ لیکِنز، بدترین جنایتی است که تاکنون در ایالت ایندیانا رخ داده ست.

5 فیلم ترسناک بر اساس داستان واقعی + تصاویر

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 494 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 15:02

فضانوردان در هر دقیقه یک بار به دور زمین خواهند چرخید که به این ترتیب احکام نمازهای پنجگانه آنها در فضا شرایط جدیدی خواهد داشت. علمای اسلام به این فضانوردان توصیه می کنند که نماز خود را بر اساس زمان معمول در زمین بخوانند اما در این میان تکلیف قبله چه خواهد شد؛

قبله در فضا کجاست؟ ، قبله مسلمانان ، قبله مسلمانان در فضا

آیت الله سبحانی به دو استفتاء پیرامون احکام شرعی و اقامه نماز در فضای خارج از کره زمین پاسخ دادند.

 سوال: اگر مسلمانی به فضا رود وظیفه اش نسبت به وضو چیست؟

پاسخ: در صورت وجود آب وضو بگیرند و در صورت عدم امکان، خاک آنجا برای تیمم کافی است. والله العالم

سوال: اگر مسلمانی به فضا برود، وظیفه اش نسبت به قبله چیست؟

پاسخ: در کره ماه، اگر بخواهد نماز بگزارد تمام کره زمین برای او حکم قبله را دارد. والله العالم

- - , .

عکس کده...
ما را در سایت عکس کده دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : عکاس شهر axadeh بازدید : 357 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 13:41

خبرنامه